یک اراده تا امام

یک اراده تا امام
12 اردیبهشت 1402
24 بازدید

یكی از امتیازات دیگر شهید شاه‌آبادی این بود كه با امام رحمت‌الله‌علیه خیلی نزدیك بودند؛ یعنی هر موقع اراده می‌كردند، امام را زیارت می‌كردند و گزارش‌های لازم را از وضعیت مردم، انقلابیان و خبرهای جالب را به عرض امام می‌رساندند. امام راحل هم شناخت ریشه‌ای به این خانواده بزرگ داشتند. لطف و محبت فراوانی نسبت […]

یكی از امتیازات دیگر شهید شاه‌آبادی این بود كه با امام رحمت‌الله‌علیه خیلی نزدیك بودند؛ یعنی هر موقع اراده می‌كردند، امام را زیارت می‌كردند و گزارش‌های لازم را از وضعیت مردم، انقلابیان و خبرهای جالب را به عرض امام می‌رساندند. امام راحل هم شناخت ریشه‌ای به این خانواده بزرگ داشتند. لطف و محبت فراوانی نسبت به شهید شاه‌آبادی داشتند و خیلی ایشون را تجلیل و تشویق می‌كردند. شهید شاه‌آبادی یک شخصیت خاصی بود. یعنی من هر چه می‌گردم، نظیرش را كم می‌توانم پیدا كنم. شهید شاه‌آبادی، شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید مفتح؛ این‌ها یک برجستگی‌های عامی داشتند؛ یعنی روش و منش‌شان جوری بود كه جامعه این‌ها را می‌پذیرفت؛ به‌خصوص اخلاصی كه در این‌ها بود.
شهید شاه‌آبادی خیلی كمك مردمی داشتند، ولی شاید خیلی‌ها نمی‌فهمیدند. ولی قصد ایشان برای خدا بود، ولذا هیچ نمی‌خواستند تظاهر بشود. هیچ نمی‌خواستند دیگران بفهمند. از این جهت، واقعاً ممتاز بودند. شهید شاه‌آبادی بحمدالله توجه خاص هم نسبت به فرزندان داشتند كه فرزندان لایقی تربیت كردند كه توانستند راه پدر را ادامه بدهند و آن روش شهید والامقام را زنده نگه دارند و بین مردم هم از یك محبوبیت خاصی برخوردارند. این یك مقام والایی است.

راوی: حجت‌الاسلام قریشی

برچسب‌ها:, ,